یزدفردا: حامد دهقان، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری کانون فرهنگی هنری راهور اندیشه یزد با اشاره به برنامه های این کانون در نیمه شعبان گفت: کانون راهور اندیشه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد را همزمان با شب میلاد امام زمان(عج) به همراه تسهیلات قرض الحسنه به مشهد مقدس اعزام می کند.


وی افزود: برگزاری کلاس های احکام همراه با برنامه های متنوع قرهنگی و مذهبی در آستان قدس رضوی و اردوهای تفریحی نظیر طرقبه و شاندیز براب شرکت کنندگان پیش بینی شده است.


وی در ادامه با اشاره به فعالیت های کانون راهور اندیشه، افزود: اکنون در مخزن کتابخانه این کانون 10 هزار عنوان کتاب وجود دارد که با توسعه فضای کتابخانه ای این میزان کتاب افزایش می یابد.


مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری راهور اندیشه یزد همچنین از از توسعه فضای کتابخانه ای این کانون تا یکسال آینده متناسب با نیاز و استقبال جوانان و نوجوانان مسجدی خبر داد.


دهقان با اشاره به استقبال جوانان و نوجوانان مسجدی از فعالیت ها و فضای کتابخانه ای این کانون گفت: فضای کتابخانه ای کنونی این کانون 150 تا 160 متر است که پاسخگوی نیازها و استقبال روز افزون جوانان و نوجوانان نیست.

وی در همین زمینه از مشارکت این کانون با اداره کل کتابخانه های استان و توسعه فضای کنونی کتابخانه کانون به 400 متر تا یکسال آینده خبرداد.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا